FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Witam Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Blue-Gin
reader



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:42, 2016_10_12 Powrót do góry

witam, wszystkich forumowiczów
autko to Rav4 II z 2005r.
silnik 2.0 116KM

JTEHG20V.. CLA21L-AWMNYW 07/2003 - 10/2005 CLA21 EUR LHD 1CDFTV MTM

(cokolwiek to znacz)

właśnie mija mi rok jak lałem ON i jeździłem, teraz przyszedł czas na podbicie przeglądu. i poszukanie na forum możne kilku podpowiedzi?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Blue-Gin
reader



Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 23:53, 2016_10_13 Powrót do góry

Odpowiadam sam sobie,
Kupiłem rok temu Ravkę, na morzem, ładna była srebrny metalic, wskoczyłem na A1, kierunek Bielsko-Biała, (stała tam w komisie, na Oto-Moto maiła przebieg 179 tyś, okazało się że ma na liczniku 240 tyś, dobrze ze nie kręcona, miała też książkę serwisową, ale zanim ją nabyłem ktoś ją skradł? była i nie ma) jadę sobie już zbliżam się do Torunia, a tu nagle utrata mocy silnik w tryb awaryjny, autko ma nie więcej niż 10 km Sad
i tak jeździłem sobie rok, wiedząc ze jak pojeżdżę po mieście, to przy obciążeniu wchodzi mi w tryb awaryjny, gaszę silnik, kasuję błędy zapalam i jadę dalej Wink co wyczaiłem jak przejadę ponad 200 km wpadnie mi w awaryjny tryb silnik, (ap ropo błędów przeładowanie turbiny) to już mogę cisnąć do dechy i mam swoje kuce w silniku, ale jak wrócę do miejskich korków, to po kilku dniach jadąc na czwórce na A1 stała prędkość np 85/h zaczyna się górka obciążenie wzrasta i trach choinka na desce, i tylko zostaje wybór miejsca gdzie stanąć, zgasić silnik, zapalić ponownie i jechać dalej...
Jesienne ulewy:
jadę przez potok na drodze, woda zalewa przednia szybę, i trach kierownica nie ma wspomagania, kręci się jak w ursusie c-40 Wink
za chwilę klima mruga bo zdechła ? po kilkuset metrach wspomaganie wraca, klima power off-on i już działa, ok już wiem jak przejeżdżać przez kałuże, ale wczoraj wspomaganie nie siadło, tylko zapaliła się lampka oleju i ładowania Sad zgasły po jakiś 200 metrach jazdy.

długo by pisać, wiem że kłania się wymiana pasków, wstukałem VIN i widzę pasek 800 ileś i tysiąc ileś długości czy ja mam w silniku dwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin